Zostań Konsultantką Avon

Lubisz kosmetyki AVON i chcesz zamawiać je taniej oszczędzając na zakupach? A może interesuje Cię sprzedaż w roli konsultantki kosmetyków? Zostań Konsultantką Avon i ciesz się z tańszych produktów oraz zarabiaj na sprzedaży. Rejestracja AVON jest prosta i przyjemna, a po założeniu konta dostaniesz pakiet powitalny całkowicie za darmo pod wskazany w formularzu adres. Na każdy zakup otrzymasz zniżkę od 15% do 45% (zależną od wielkości Twojego zamówienia), a dodatkowo odbierzesz prezenty za w programie dla nowych konsultantek. To świetna okazja aby zaoszczędzić na zakupach lub zarobić dodatkowe pieniądze. W Avon nie masz żadnych zobowiązań, zostając konsultantką Avon tak naprawdę nigdy nic nie musisz zamówić. Bycie konsultantką to same korzyści, a sprzedaż wykonywać możesz przy okazji spotykając się ze swoimi znajomymi czy rodziną, oni na pewno chętnie zobaczą najnowszy katalog Avon.

Latające zabawki ze sklepu ROSEGAL.


Skoro już zaczęłam nadrabiać chińskie zaległości, to pokażę Wam również paczkę ze sklepu ROSEGAL. W niej także znalazły się fajne zabawki - tym razem nie tylko dla panów.
 Dron - KLIK


Pierwsza rzecz to mini dron wyścigowy z ekranem. Jest on niewielki, ale bardzo zwinny. Lata szybko i "słucha się" pilota. Fakt, że jego cena nie jest za niska, ale przynajmniej ma dobrą jakość i można się nim troszkę pobawić. Mamy już do niego specjalne okulary, dzięki którym widzimy obraz prosto z kamerki. W zestawie jest też ekran, ale rzadko go używamy. Raczej pokazujemy go starszym osobom, które są ciekawe jak to działa ;) Wtedy cieszą się jak małe dzieci. My zresztą też.
Swoją drogą, taki dron to fajna sprawa ;) Minusem jest jednak krótki czas lotu - trwa ok. 6 minut, a później znowu trzeba go ładować ... Mam nadzieję, że uda się do niego dokupić zapasową baterię. Wtedy będzie jeszcze lepszy!


Latająca wróżka - KLIK


Latająca wróżka to prezent dla mojej siostrzenicy. Może jest na nią jeszcze troszkę za mała, ale w końcu to tylko zabawka. Jak zniszczy to trudno :) Kiedy tylko zobaczyłam ją w sklepie stwierdziłam, że sprawi jej wiele radości. W końcu jest różowa i lata ;) A dziewczynki to uwielbiają. Sama też mogłam się nią trochę pobawić i uważam, że jest super!

A tutaj łapcie przykładowy filmik z lotu wróżki, jaki znalazłam w internecie:


Wydaje mi się jednak, że lalka, którą zamówiłam w Rosegal jest bardziej "wyrywna" i nie lata aż tak spokojnie jak powinna. Może to kwestia mocnych baterii ... nie wiem. W każdym bądź razie obdarowane dziecko jest szczęśliwe, a to najważniejsze ;)


I jak Wam się podobają takie latające zabawki? Ja jestem nimi zachwycona, bo mogłam choć przez chwilę znowu poczuć się jak dziecko.
 

7 komentarzy:

  1. No nie powiem, technologia idzie do przodu, jako dziecko bawiłem się klockami, moje dzieci będą się bawić dronami :P
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo matko ta laleczka nawet mi się bardzo podoba ..fajny post fajne gadżety!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym się takim dronem pojawiła :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta laleczka,ciekawe jak długo posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawki rewelacyjne. Jest tez coś dla mojego męża, on chętnie pobawił by się takim dronem. Samolot na baterie już ma II sobie czasem puszczap😁

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie.

Copyright © 2014 BLOG TESTERSKI , Blogger