Puder transparentny w kompakcie marki deBBy



Cześć Kochani!

Po weekendzie pora rozpocząć nowy tydzień. Z racji tego, że mam teraz troszkę więcej wolnego czasu, przygotowałam dla Was wpis na temat pewnej nowości kosmetycznej od deBBy. Jest to jeszcze mało popularna marka, ponieważ spotkać ją można jedynie w SuperPharm i od niedawna także w drogerii Natura, jednak myślę, że dość szybko zdobędzie uznanie wśród klientek. Produkty są bardzo dobre pod względem jakości i niczym nie odbiegają od produktów droższych marek.

Tak się akurat fajnie złożyło, że miesiąc temu udało mi się wypróbować kilka kosmetyków od deBBy. Do stworzenia dzisiejszego postu wybrałam jednak tylko jeden, najlepszy :) Jest to transparentny puder matujący do twarzy.


Puder marki deBBy ma postać tradycyjnego, bezzapachowego kompaktu. Opakowanie kosmetyku posiada ciekawą oprawę graficzną, a górna część jest przeźroczysta, dzięki czemu już podczas zakupów dokładnie widzimy całą jego zawartość. 
Prezentowany produkt jest jedwabiście gładki i odpowiednio sypki, dlatego bardzo dobrze nakłada się go przy pomocy większego pędzelka. Został też wzbogacony o:
- puder ryżowy, któremu właśnie zawdzięczamy efekt idealnie matowej skóry;
- jedwab ryżowy, zapobiegający błyszczeniu (nawet do kilku godzin)
- sproszkowane kamienie szlachetne.
 

Warto również podkreślić, iż powyższy kosmetyk nadaje się do każdego typu skóry. Nie przeciąża jej, ani nie zapycha porów. Nawet moja dość wymagająca cera bardzo się z nim polubiła i nie sprezentowała mi dodatkowych wyprysków - już samo to dobrze o nim świadczy :) Co więcej, puder w maksymalnym stopniu likwiduje błyszczenie i wygląda w pełni naturalnie. Nie powoduje efektu maski, ani też nie sprawia, że skóra staje się biała. Właściwie to stapia się z nią (lub z nałożonym wcześniej podkładem) i nawet go nie widać.
Osobiście najczęściej używam go w celu wykończenia makijażu. Puder deBBy jest po prostu do tego stworzony! Użyty samodzielnie też wygląda nieźle, jednak kiedy na skórze widnieją brzydkie czerwone wypryski, nawet nie ma opcji, aby on je zatuszował. Nie to jest jego zadaniem.


Puder transparentny to idealne rozwiązanie dla każdej kobiety, a w szczególności dla tych, które mają problem z dopasowaniem koloru pudru do koloru cery/podkładu. Ten kosmetyk dopasuje się do każdego odcienia i zapewni długotrwały efekt gładkiej i matowej skóry. Czego można chcieć więcej? :)


Markę deBBy dopiero od niedawna można znaleźć na polskim rynku kosmetycznym, jednak już robi się o niej głośno. Ze względu na wyjątkowo dobrą jakość prezentowanego kosmetyku zdobyła ona moje uznanie. Jestem bardzo ciekawa pozostałych produktów i mam nadzieję, że znajdę je na półkach drogerii Natura w moim mieście ;) 
Uwielbiam testować takie nowości! A Wy? ;)

7 komentarzy:

  1. Milo poznać markę i ten puder, na lato jak ulał jeśli zapobiega blyszczeniu skóry 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi naprawde zachecajaco. Chetnie siegne po niego przy kolejnych zakupach kosmetycznych, bo z Twojej recenzji wynika, ze to naprawde rewelacja a wiec nie moge przejsc obok niego obojetnie.Bardzo lubie takie udane nowinki kosmetyczne.
    P/S
    wybacz brak polskich znakow, nie jest wynikiem pospiechu tudziez przeoczenia. Po prostu od pewnego czasu mam z tym problem piszac u Ciebie komentarze .. nie wiem z czego to wynika ale po wybraniu polskiego znaku on sie po prostu nie pojawia. Z usunieciem tez jest problem

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie poczyta i dowiedziec sie czegos nowego o pudrach ktore zapobiegaj byszczeniu sie skorze

    OdpowiedzUsuń
  4. Z opisu puder jest rewelacyjny plus do kazdego typu skory

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam fakt, ze jest idealny dla każdego typu skóry i nie zapycha porów to dla mnie cenne informacje. Myśle ze w końcu poznam tę markę kosmetyków. Świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne,że nie zapycha porów a to dla mnie jeden z ważnych elementów.Najważniejsze,że jesteś zadowolona z efektów użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze że trafiłam tu na blog bo naprawdę mam braki w nowościach na rynku kolejny produkt nie znam marki nawet jej nie kojarzę a tu przynajmniej przeczytam recenzję i zobaczę czy warto zakupić bo z nowościami jest różnie;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie.

Copyright © 2014 Blog testerski , Blogger