Beżowy komplet zasłon "BAWARIA" ze sklepu STREFA FIRAN

Beżowy komplet zasłon "BAWARIA" ze sklepu STREFA FIRAN


Cześć Kochani!

Zmiana wystroju wnętrz wiąże się często z dużymi kosztami i ciężką pracą. Czasami jednak wystarczy nowa firanka, poszewka czy dywan, by pomieszczenie nabrało innego wyrazu.
W dzisiejszym wpisie chcę Wam pokazać ciekawe miejsce z tanimi, nowoczesnymi dodatkami, dzięki którym każdy z nas będzie mógł wprowadzić drobne, lecz znaczące zmiany w swoim mieszkaniu. Jego nazwa to STREFA FIRAN. W ofercie wspomnianego sklepu znajdziemy m.in. pościel, firany, obrusy i inne akcesoria. Nie wszystkie artykuły są już jednak dostępne na stronie, ponieważ sklep jeszcze do niedawna działał wyłącznie poprzez allegro. To właśnie tam na niego trafiłam :)

A oto zestaw zasłon z panelem, który wybrałam dla moich rodziców:
 

WYMIARY:
Wysokość panelu - 130 cm (+- 5 cm)
Szerokość Panelu - 140 cm (+- 5 cm)
Wysokość Zasłonek - 160 cm (+- 5 cm)
Szerokość Zasłony - 140 cm (+- 5 cm)


Jak widzicie, spośród dość dużej liczby kolorów i wzorów kompletu Bawaria mój wybór padł na beżową firanę z modnym motywem koniczyny marokańskiej. Ten model najbardziej pasował do kuchni moich rodziców. Wprawdzie wymaga ona już poważnego remontu, ale nie zawsze na wszystko są pieniążki ;) Czasami trzeba się zadowolić np. nową firanką. Ta tutaj wygląda naprawdę fajnie, a jej jakość absolutnie mnie nie rozczarowała.


 Materiał (sable), z którego wykonano górną część panelu dobrze się prasuje i wygląda ciekawiej niż zwykły woal. Jest też od niego mocniejszy. Jeśli zaś mowa o elementach beżowych, one również należą do tych bardziej wytrzymałych i świetnie się układają. Są także podatne na prasowanie.
W takiej eleganckiej oprawie każde okno będzie wyglądało pięknie i gustownie ;)


Według mnie prezentowany komplet zasłon idealnie pasuje do pomieszczeń typu kuchnia i pokój dzienny. Można go też umieścić w sypialni dziecięcej. Wszystko to jest kwestią dopasowaniu odpowiedniego koloru i wzoru :) Najlepiej też od razu zaopatrzyć się w jakiś obciążnik (np. aluminiową rureczkę), ponieważ uszywniony panel prezentuje się dużo lepiej niż ten pomarszczony.

Strefa firan to sklep dla każdego z nas. Ceny są bardzo przystępne, a na dostawę czeka się ok. 2-3 dni. Oby więcej takich miejsc! :)   

Fotele bujane nie tylko dla Seniora - edinos.pl

Fotele bujane nie tylko dla Seniora - edinos.pl


 Fotele bujane dawniej kojarzone były ze starszymi osobami, które to przesiadując na nich wieczorami dziargały sobie sweterki na drutach. W czasach obecnych ludzie mają do nich nieco inne podejście i nawet młode osoby chętnie po nie sięgają. W końcu taki fotel jest bardzo wygodny i można się w nim odprężyć, oraz zrelaksować. Istnieją modele, które pasują wprost idealnie na taras. Inne z kolei będą się przepięknie prezentować w nowoczesnym salonie. Jednym ze sklepów, który posiada je w swojej ofercie jest edinos.pl. Znalazłam tam kilka ciekawych wzorów i dzisiaj chcę je Wam zademonstrować.

Fotel bujany Belix


                               
Pierwszy z modeli to elegancki i jednocześnie minimalistyczny wytwór firmy Profeos. Świetnie będzie się prezentował w każdym nowoczesnym wnętrzu, ale nie tylko. Wśród dostępnych kolorów są m.in. fotele wykonane z rattanu, który dopasuje się do wielu stylów.
Sam projekt fotela wydaje się być niesamowicie komfortowy i bez wątpienia pozwoli nam się odprężyć i odpocząć po ciężkim dniu. Do wykonania tapicerki użyto wysokiej jakości materiałów, odpornych na wilgoć i brud. Z kolei korpus to nic innego jak wytrzymała, chromowana stal nierdzewna. Nie wiem jak Wy, ale ja chętnie widziałabym taki produkt u siebie ;) 

Fotel bujany Dixon



Kolejny model krzesła bujanego to Dixon marki Elior. Jego wygląd i kształt jest już nieco bardziej współczesny i designerski. Na dodatek to połączenie modnej bieli z szarością - myślę, że taki produkt znajdzie wielu nabywców. Jego tapicerka została pokryta ekoskórą (skórą ekologiczną), którą również można łatwo czyścić. Jest ona odporna na słońce, substancje płynne , oraz na działanie środków dezynfekujących, dlatego też taki fotel powinien posłużyć nam wiele lat. Jeśli zaś chodzi o jego profil, wykonano go z nierdzewki, pokrytej barwnikiem odpornym na zarysowania i zadrapania. Tutaj podkreślę, iż producent oferuje aż 10 lat gwarancji na swoje wytwory, więc o czymś to jednak świadczy ;) Ja jestem oczarowana tym krzesełkiem bujanym, a Wy?

Fotel bujany Orkin


Kolejny bardzo ciekawy fotel bujany to Orkin na drewnianych płozach, marki Elior. Ten model jest jest już nieco bardziej uniwersalny, dlatego można go umieścić w wielu miejscach. Najbardziej jednak nawiązuje on do stylu skandynawskiego. Osobiście wyobrażam go sobie przy kominku w salonie ;) I choć sama nie mam kominka, to na taki fotel mogłabym sobie pozwolić. Tym bardziej, że ma on naprawdę niską cenę. Bez wątpienia dodałby ciepła każdemu wnętrzu, w którym się pojawi.

Wiklinowy fotel bujany Ulmer



O nowoczesnych fotelach już Wam troszkę powiedziałam, więc pora teraz na coś bardziej klasycznego. Fotel Ulmer z wikliny to dość popularny model bujaka. Cechuje go prostota wykonania i obłe kształty. Na dodatek zrobiony jest z ekologicznego materiału. Jest to typowy mebel o drzemki, oraz czytania. I choć można go umieścić niemalże wszędzie, to według mnie najpiękniej będzie on wyglądał na tarasie lub werandzie ze śnieżnobiałymi ścianami. Zawsze uwielbiałam takie klimaty ;)

Fotel bujany Dixel


Ostatni fotel, występujący w aż 6 różnych wariantach kolorystycznych to Dixel, marki Profeos. Został on stworzony z naturalnego drzewa i odpornych na wilgoć, oraz zabrudzenia matreriałów. Jest to drugi dość często spotykany, klasyczny model bujaka. Myślę, że można by go wykorzystać np. jako prezent dla rodziców, oraz dziadków. Oczywiście fani takiego stylu napewno znajdą dla niego idealne miejsce w swoim domu ;) 

Oferta foteli bujanych z roku na rok stale rośnie i zaskakuje swoją różnorodnością. Wszystko to jest wynikiem wzrastających wymagań kupujących, oraz zmieniających się trendów. Oczywiście jako kobieta mogę się tylko z tego cieszyć, ponieważ lubię mieć duży wybór. 
Myślę, że płeć piękna mnie doskonale rozumie, prawda? ;)




IMPERITY - PROFESJONALNE, ORGANICZNE KOSMETYKI DO WŁOSÓW O ZAPACHU ZNANYCH PERFUM

IMPERITY - PROFESJONALNE, ORGANICZNE KOSMETYKI DO WŁOSÓW O ZAPACHU ZNANYCH PERFUM


 Hej Kochani!

Dzisiejszy dzień rozpocznę od szybkiej recenzji profesjonalnych, włoskich kosmetyków do włosów, jakie w ostatnim czasie miałam okazję poznać i wypróbować. Otrzymałam je od polskiego dystrybutora marki IMPERITY, która to w swojej ofercie posiada kosmetyki organiczne, pozbawione parabenów, SLS i innej chemii. Jej produkty są doceniane na całym świecie i stosowane w wielu salonach fryzjerskich ( w tym również w Polsce).

Pierwszymi kosmetykami Imperity, jakie chcę Wam zademonstrować, są: szampon do włosów z olejkiem arganowym i keratyną, maska do włosów z tej samej serii, oraz serum arganowe w formie olejku.

Szampon do włosów 
o zapachu perfum LA VIE EST BELLE


Szampon do włosów mieści się w eleganckiej, złotej butelce o pojemności 250 ml. Ma intensywny, perfumowany zapach i gęstą konsystencję. Kosmetyk w kontakcie z wodą zamienia się w kremową pianę i dokładnie, ale również dość łagodnie oczyszcza, oraz pielęgnuje włosy i skórę głowy.
 W jego składzie znajduje się keratyna, która ma działanie wzmacniające i odbudowujące, oraz olej arganowy, który nawilża i wygładza.
 

Po zastosowaniu powyższego produktu włosy są puszyste, miękkie i delikatne w dotyku. Oczywiście zawsze po myciu stosuję również maskę z tej samej serii, jednak świeżość i lekkość moich kosmyków to głównie zasługa szamponu ;) Z tym radzi sobie świetnie!

Maska do włosów 

o zapachu perfum J'ADORE



Drugim produktem z tej samej serii jest maska do włosów. Ma ona przepiękny, dość intensywny zapach i kremową konsystencję. Dzięki odpowiedniej gęstości bardzo dobrze utrzymuje się na włosach. Podobnie jak szampon, zawiera ona w swoim składzie olejek arganowy i keratynę. Oprócz tego znaleźć tu można również jedwab, olej palmowy i masło shea, które poprawiają kondycję włosów, sprawiając, że z każdym użyciem prezentują się one jeszcze piękniej.


Po jej zastosowaniu są mięciutkie, gładkie i dobrze się rozczesuję. Nie są też przeciążone, ani płaskie. Jest wręcz przeciwnie - po wysuszeniu nie brakuje im lekkości. Wyglądają świeżo i zdrowo, a do tego ten zapach - coś wspaniałego! ;) Uwielbiam to uczucie, kiedy po wyjściu z łazienki czuję się, jakbym przed chwilą była u fryzjera.

Golden Crystal Serum

 


Imperity Milano Golden Crystal Serum to serum arganowe, które zapewnia włosom piękny połysk, miękkość i ochronę przed warunkami atmosferycznymi (filtr UV). Dzięki niemu są one wypielęgnowane i łatwe do rozczesania. Jego konsystencja jest lekka i niezbyt tłusta, dlatego kosmetyk daje się fajnie rozprowadzić, bez efektu przeciążenia. Oczywiście osoby ze skłonnością do przetłuszczania powinny jednak ograniczyć się do stosowania serum tylko na długości włosów (najlepiej przed suszeniem), pomijając ich nasadę. Do ich pokrycia wystarczy zaledwie kilka kropli.


Serum w swoim składzie zawiera m.in. witaminę E, witaminę A, omega 3 i omega 6, które sprawiają, że włosy staję się jedwabiste i lśniące. Z kolei olej arganowy wzmacnia je i regeneruje. Dzięki temu końcówki mniej się rozdwajają. 
Poza miłym zapachem i super działaniem doceniam także jego wygodną buteleczkę z dozownikiem, dzięki któremu za każdym razem nakładam odpowiednią ilość kosmetyku na włosy ;) Takie rozwiązania są zawsze mile widziane. 
 
Jak widzicie, marka IMPERITY stworzyła bardzo ciekawą gamę produktów, które nie tylko są skuteczne, ale również luksusowo pachną. Nie kupicie ich jednak w sklepach i drogeriach stacjonarnych. Tego typu kosmetyki dostępne są w salonach fryzjerskich i hurtowniach online. Warto się za nimi uważnie rozejrzeć ;)

 
Depilator wielofunkcyjny ES-EL8A marki PANASONIC - Niezastąpione urządzenie pielęgnacyjne dla każdej kobiety

Depilator wielofunkcyjny ES-EL8A marki PANASONIC - Niezastąpione urządzenie pielęgnacyjne dla każdej kobiety


Pielęgnacja ciała dla wielu kobiet ogranicza się do jego mycia, balsamowania i ewentualnie masowania. Oczywiście prawda jest taka, że aby było ono bardziej atrakcyjne, trzeba poświęcić mu nieco więcej czasu. Oprócz regularnego nawadniania i uprawiania sportu, który je mocno ujędrnia, należy je również depilować. Dla każdej z nas absolutnym minimum jest usuwanie włosków, które znajdują się na nogach, oraz pod pachami. Warto jednak pamiętać również o bikini. Co jednak zrobić, kiedy włosy zgolone zwykłą maszynką zbyt szybko odrastają? Najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest zakup depilatora, który w szybkim tempie usunie całe włoski i zapewni nam idealnie gładką skórę. Moim wielkim odkryciem okazało się być urządzenie 7w1 od Panasonic, które pielęgnuje ciało niemal "od stóp do głów" :) A wszystko to dzięki licznym nasadkom, które mają różne zastosowania.

Zanim jednak przejdę do własnej opinii, zacznę może od kilku podstawowych informacji na temat wspomnianego produktu.


Urządzenie ES-EL8A zostało idealnie dopasowane do potrzeb każdej kobiety. Posiada ono szeroką głowicę, na której zastosowano system Double Disc, czyli 2 depilujące dyski z 60 pęsetami. Kiedy pierwszy z nich pominie jakieś włoski, drugi natychmiast je usuwa. Dzięki temu depilacja odbywa się szybciej. Dodam również, iż depilator chodzi dość cicho, więc nie obudzi śpiących domowników ;)


Dodatkowym atutem powyższego deplilatora jest duża elastyczność jego głowicy. Obraca się ona o 90 stopni, więc dociera do każdego zakamarka i dopasowuje się do kształtu ciała.


Jak pewnie się domyślacie, prezentowany produkt posiada akumulatorek i ładowarkę, dzięki której można go regularnie ładować. Pełne ładowanie (ok. 1h) wystarcza na 30 minut bezprzewodowej pracy.


Urządzenie umożliwia nam ustawienie tempa jego pracy. Posiada aż 3 poziomy regulacji, dlatego każda kobieta znajdzie tutaj program odpowiedni dla siebie. Początkujące osóbki z całą pewnością zdecydują się na poziom 1 ;)


Kolejna bardzo istotna cecha prezentowanego urządzenia to możliwość stosowania go na sucho i mokro, tak więc śliskie, zamydlone ręce, bądź też pianka na nogach nie będą dla niego żadnym problemem. Depilator jest do tego odpowiednio przystosowany. Można go także przemywać pod bieżącą wodą.



A tak wyglądają pozostałe elementy z zestawu: 



GŁOWICA DO PIELĘGNACJI STÓP
 (czyli tzw. tarka)
Przy jej pomocy z łatwością można usunąć przesuszoną, zrogowaciałą skórę z pięt.


GŁOWICA DEPILUJĄCA DO PACH I BIKINI


GRZEBIEŃ DO BIKINI
(do podcinania włosków)


GŁOWICA GOLĄCA / WYSUWANY TRYMER
(służą do bezbolesnego golenia różnych partii ciała)


DELIKATNA NAKŁADKA
(To coś w sam raz dla początkujących. Dzięki niej depilacja jest łagodniejsza, a nasza skóra mniej podrażniona.)


Jak sami widzicie, urządzenie marki PANASONIC ma wiele zastosowań i jest idealnie dopasowane do potrzeb każdej kobiety. Pracuje bardzo sprawnie i szybko, dzięki czemu usuwanie włosków prawie wcale nie boli. Oczywiście jest to mimo wszystko kwestia przyzwyczajenia, ponieważ na początku będziemy odczuwać to bardziej, a nasza skóra może zareagować zaczerwienienie i pieczeniem. Z każdym kolejnym użyciem będzie to dla niej mniejsze wyzwanie i reakcja również stanie się łagodniejsza. Sama do tej pory nie korzystałam nigdy wcześniej z żadnego depilatora, więc moja przygoda zaczęła się całkiem niedawno właśnie z prezentowanym produktem. Dzięki skuteczności modelu ES-EL8A i możliwości stosowania go na mokro, depilacja stała się dla mnie prosta i praktycznie bezbolesna. Oczywiście do bardziej wrażliwych miejsc wciąż jeszcze używam głowicy golącej, która również świetnie się spisuje. 
W przedstawionym modelu spodobało mi się też to, że mogę nim fajnie wygładzić pięty. Wystarczy zmienić końcówkę i gotowe. Jest to ciekawe rozwiązanie szczególnie, kiedy nie mamy zbyt wiele miejsca i pieniędzy, by posiadać wiele różnych przyrządów. Tutaj wszystko zostało zawarte w jedym, bardzo poręcznym i praktycznym produkcie. Za to właśnie go podziwiam i doceniam. Cieszę się, że trafiłam właśnie na niego.


Jeśli i Wy szukacie porządnego depilatora, który jest nie tylko skuteczny i elegancki z wyglądu, ale na dodatek posiada inne fantastyczne funkcje, to PANASONIC ES-EL8A  jest właśnie dla Was! :)




POPreal - Jaka matka, taka córka ;)

POPreal - Jaka matka, taka córka ;)


Hej Kochani!

Wiem, że wśród nas jest całkiem sporo mam, oraz przyszłych mam. Z tego właśnie powodu najnowszy post będzie skierowany głównie do Was. Znajdziecie w nim prześliczne ubrania dla siebie i swoich dzieciaczków. Wybrałam je dla Was z oferty sklepu Popreal. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. A więc zaczynajmy!

Tak jak już wspominałam, przedmiotem tego postu będzie odzież damska i dziecięca. Na pierwszy ogień idą słodkie kompleciki dla maleńkich dziewczynek (newborn baby girl clothes). Jest to fajna opcja dla mam, które dopiero urodziły lub też spodziewają się dziecka. Zestawy są odpowiednie dla dzieci od 0 do 3 miesiąca życia i zawierają wszystko to, co najpotrzebniejsze.


 >HERE<


>HERE<

Moja kolejna propozycja to jednakowe komplety dla mamy i córki (matching couple outfits). W Polsce jeszcze rzadko się z nimi spotykam, ale strasznie mi się podobają ;) I do tego mają wyjątkowo modne wzory. 
Coś pięknego!


 >HERE<


 >HERE<


 >HERE<

Znalazłam też coś dla całych rodzin. Prawda, że słodkie? ;)


>HERE<

Nawet nie przypuszczałam, że wybór tego typu zestawów rodzinnych może być aż tak duży ;) I mimo tego, że sama jeszcze ich nie potrzebuję to uważam, że są przepiękne i zdecydowanie fajnie jest mieć choć jeden taki komplet w swoim domku. 

A Wy co o nich sądzicie? Podobają się Wam?
Dajcie znać w komentarzu.
Copyright © 2014 Blog testerski , Blogger