Torebka Massimo Connti - Bądź modna nawet podczas robienia zakupów!

Torebka Massimo Connti - Bądź modna nawet podczas robienia zakupów!



Dzień Dobry Kochani!


Wreszcie zza chmur zaczęło uśmiechać się do nas słoneczko i człowiekowi aż chce się żyć. Z tego też powodu znalazłam w sobie więcej chęci by przygotować dla Was kolejny wpis, tym razem na temat pewnej prześlicznej torebki, jaka zagościła w mojej garderobie. Jest to produkt wykonany z wysokiej jakości skóry ekologicznej, który z całą pewnością przetrwa niejedno wyjście ;) Znalazłam go w sklepie online: bonafora.pl.


>KLIK<


Wymiary torebki typu Shopper:

Szerokość 31 cm,

Wysokość 39 cm,

Głębokość 11 cm,

Długość rączek 50 cm.

Długość doczepianego paska 77 cm - 122 cm.

 


Bona Fora jest sklepem, który w swojej ofercie posiada tylko i wyłącznie produkty najwyżej jakości polskich i włoskich marek, wykonane ze skóry naturalnej oraz ekologicznej (np. torebki Massimo Connti). Torebka będąca obecnie w moim posiadaniu to produkt włoskiego producenta Massimo Connti. Jest to rzetelna marka, której wytwory są znane i doceniane nie tylko w Polsce i we Włoszech, ale także na całym świecie. Firma ta do produkcji torebek używa wysokiej jakości skór ekologicznych, a jej dewizą jest nowoczesny design, perfekcyjne wykonanie i funkcjonalność.



BĄDŹ MODNA PODCZAS ROBIENIA ZAKUPÓW!
 
  Torebka, która skradła moje serce została wykonana z przyjemnej w dotyku, elastycznej skóry ekologicznej. Jest ona miękka i podatna na zmianę kształtów. Jej wymiary są takie jak w przypadku większości shopperek, a więc DUŻE (bez problemu pomieści ona format A4, a nawet i większy). Oprócz jednego głównego otworu i małej kieszonki w środku, torebka posiada jeszcze dodatkową kieszeń na zamek błyskawiczny na przodzie, dzięki czemu mamy możliwość noszenia przy sobie wszystkich niezbędnych dokumentów, telefonu itp. Dla mnie jest to świetne rozwiązanie, ponieważ często nie mogę znaleźć telefonu lub portfela, gdyż giną one gdzieś pomiędzy zakupami i całą masą przeróżnych rzeczy, które noszę w torebce odkąd zostałam mamą. Dzięki osobnej kieszonce na pewno nie będę już miała z tym problemu. Kolejnym atutem w przypadku torebki Massimo Connti jest też bez wątpienia urocza dekoracja w formie zwisających frędzli, czyli tzw. chwost - ostatnimi laty wielki hit! Mnóstwo wdzięku dodają jej również szerokie paski logowane. Zauważyłam, że niemal wszystkie torebki wspomnianego Producenta są tworzone w podobnym stylu, ale to właśnie przez to mają w sobie "TO COŚ" i podobają się kobietom - starszym i młodszym. 
 
Jeśli zaś chodzi o kolory, zdecydowałam się na złoto i beż, za którymi od zawsze przepadam. W przypadku torebki Massimo Connti jest to połączenie wprost doskonałe! Zresztą same widzicie :)


Tak jak już wspominałam, podstawową zasadą torebek Massimo Connti jest funkcjonalność i praktyczność. W przypadku prezentowanego produktu poza dodatkowymi kieszonkami ogromnym plusem jest również obecność 2 typów pasków - jeden stały do ręki, oraz drugi (z regulacją, odpinany) na ramię. Sprawiają one, że można ją nosić na różne sposoby i okazje, oraz do wielu stylizacji. Jej nietuzinkowy i niezwykle elegancki design pozwala na używanie jej np. jako torebki do szkoły, na spacery z dzieckiem lub też typowo zakupowej. W każdym z tych przypadków sprawdzi się świetnie, ponieważ jest naprawdę bardzo wygodna.


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam takie oryginalne, stylowe modele torebek. A jeśli fajny wygląd idzie w parze z najwyższą jakością, to jest to dla mnie torebka IDEALNA ;) Ja już tak mam, że jak się do jakiejś przekonam, to noszę ją bardzo często. Oczywiście pod warunkiem, że akurat pasuje do mojego ubioru. Sądzę jednak, że połączenie złota i beżu będzie pasowało do wielu stylizacji.

Tak więc Kochane, jeśli podobnie jak ja marzycie o nowej, wygodnej, modnej i przede wszystkim solidnej torebce na wiosnę to koniecznie zajrzyjcie na stronę sklepu Bona Fora. Ja już niejednokrotnie przekonałam się, że czasem lepiej zapłacić więcej i cieszyć się dobrą jakością, niż wiele razy kupować za grosze coś, co rozpada się w rękach lub ma specyficzny zapach, jak np. wszystkie produkty made in China. 
 
Czy Wy myślicie podobnie?





 


Kuchnia sercem domu - o jej stan i wygląd dbać trzeba! :)

Kuchnia sercem domu - o jej stan i wygląd dbać trzeba! :)


Dzień dobry Kochani! 

Jak sami doskonale wiecie, życie to ciągłe zmiany, nowe sytuacje i masa zakrętów. W domu podobnie jak w życiu czasem trzeba coś zmienić, aby wyglądał lepiej i jeszcze bardziej cieszył jego mieszkańców. Ja w najbliższym czasie wprawdzie większych zmian nie planuję, jednak od czasu do czasu lubię wymienić jakiś detal, gdyż sprawia mi to wiele radości i sprawia, że mieszkanie wydaje się być inne, odmienione.

 Pewnie zdążyliście już zauważyć że bardzo polubiłam dekoracje w formie plakatów w ramkach. Tym razem postawiłam umieścić je w swojej kuchni. Oczywiście wybór nie był łatwy, bo na rynku jest coraz więcej ofert tego typu, jednak mam swoje ulubione i zaufane sklepy, gdzie jakość idzie w parze z dobrą ceną, i to właśnie tam nabyłam swoje plakaty. Dzięki temu, że sklep internetowy POSTER STORE, z którego usług miałam już okazję wcześniej korzystać, posiada plakaty z podziałem na kategorie, udało mi się całkiem sprawnie znaleźć w nim coś odpowiedniego.


Wybrałam 3 obrazy do kuchni nawiązujące do tematyki ŻYWNOŚĆ o wymiarach 50x70, oraz czarne ramki do kompletu. Po zawieszeniu na ścianie prezentują się one następująco:

 

 

Jak widzicie, plakaty idealnie wpasowały się w klimat panujący w mojej kuchni. Są równie nowoczesne, jak i stonowane pod względem kolorów. Przeważa tutaj beż, brąz i czerń. Wszystkie trzy mają też grube, białe otoczki i pięknie ze sobą współgrają. 

 


Jak na kawosza przystało zdecydowałam, że na naszej ścianie tuż pod oknem dachowym zawiśnie obraz przedstawiający aromatyczną kawę z apetycznymi dodatkami. Skoro więc mieliśmy już kawę to niedaleko musiały się znaleźć również i ciasteczka - to przecież połączenie wprost nierozerwalne! ;) A dopełnieniem tego iście kuszącego nie tylko pod względem wizualnym duetu stały się gruszki - bo w końcu owoce są niezwykle ważne w codziennej diecie. I mimo tego, że bardziej kierowałam się efektem wizualnym, to wyszło naprawdę smacznie, prawda? :)

 

Co do jakości prezentowanych plakatów to powiem szczerze, że nie mam żadnych zastrzeżeń. To nie pierwsze moje zakupy w tym miejscu i jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Nadruki są trwałe, odporne na słońce, mają ładne, intensywne kolory, a papier na których je wykonano jest gruby i ma świetną jakość. Nie przerwie się z byle powodu :) Ważne jest też to, że w jednym miejscu mogę kupić zarówno plakaty, jak i ramki. Nie muszę tracić czasu na szukanie ich w innych sklepach, a do tego ich rozmiary są adekwatne do rozmiarów plakatów. Czego można chcieć więcej?


 
PS: Więcej ślicznych plakatów znajdziecie na stronie sklepu. Szczerze go Wam polecam! :) A z kodem: blogtesterski_35 zrobicie tam zakupy z rabatem aż 35%! (rabat na plakaty z wył. kategorii Selection, ważny do końca marca).

https://posterstore.pl/


Tapp 1s - bo jakość wody do mycia również ma ogromne znaczenie!

Tapp 1s - bo jakość wody do mycia również ma ogromne znaczenie!


 Filtracja wody to temat, z którym spotykamy się obecnie niemal codziennie. W końcu każdy z nas chce, aby woda którą spożywa jego rodzina była wolna od zanieczyszczeń, osadu i kamienia. Taka, którą pijemy prosto z kranu zazwyczaj zawiera w sobie sporo chloru i innych szkodliwych substancji, które nie są dla naszego zdrowia obojętne. Na rynku są dostępne różne rozwiązania do filtracji wody. Do najpopularniejszych należą dzbanki filtrujące oraz filtry na kran. Można również zaopatrzyć się w stację uzdatniającą wodę, ale jest to wydatek rzędu kilku tys. złotych. 

Niewiele uwagi poświęca się niestety jakości wody, jaką się myjemy i wpływowi wody na zdrowie naszej skóry. Tymczasem, woda chlorowa, zawierająca zanieczyszczenia w postaci metali ciężkich wywołuje duży dyskomfort, swędzenie i zaczerwienia u osób z chorobami skóry, oraz u noworodków. Dodatkowo, chlor i żelazo pozostawiają w naszej łazience liczne zabrudzenia - w postaci białych oraz żółtych nalotów.

 

Jak zatem zadbać o zdrowie, nasze finanse i mieć dobrej jakości wodę również do mycia? 


Ja ze swojej strony polecam Wam zakup filtra, którego wkłady zmienia się co 6 miesięcy i montuje się go bezpośrednio na kranie lub przy słuchawce prysznicowej. Po montażu woda leci jak wcześniej - ma ma on wpływu na ciśnienie. Wystarczy zamontować i możemy brać kąpiel bez obaw o stan naszej skóry i włosów - korzystając z czystszej, pozbawionej większości zanieczyszczeń wody. O rozwiązaniu tym chciałabym Wam nieco więcej opowiedzieć. 

 

Produkt ten nosi nazwę Tapp 1s. Jego główne zadanie to uzdatnianie wody do mycia poprzez usuwanie z niej:

  • chloru (ponad 98%) i jego pochodnych
  • metali ciężkich typu: żelazo, ołów, kadm,
  • bakterii,
  • grzybów
  • alg,
a także zmniejszanie ilości kamienia osadzającego się na armaturze.



Czy montaż filtra Tapp 1s jest trudny? 

Odpowiedź brzmi nie! Wystarczy przykręcić go w kabinie / prysznicu. Są na to dwa sposoby. Jeden z nich to montaż między wężem a baterią, a drugi: pomiędzy wężem a słuchawką prysznicową. Trwa to dosłownie kilka chwil, a potem mamy pół roku spokoju, ponieważ na mniej więcej tyle czasu wystarcza jeden wkład.


Dlaczego warto używać filtra do uzdatniania wody w prysznicu?

To, że woda do picia powinna być oczyszczona wie chyba każdy z nas. Wielu osobom jednak to nie wystarcza i pragną cieszyć się również czystą wodą w trakcie mycia. Oczywiście najbardziej narażone na negatywny wpływ licznych zanieczyszczeń w wodzie z wodociągu są maleńkie dzieci, których skóra jest jeszcze mało odporna na ich działanie. Inną grupą ludzi, którzy powinni szczególnie zadbać o czystość wody do mycia są osoby z licznymi uczuleniami, atopowcy itp. Być może nawet nie zdają sobie oni sprawy z tego, jak dużo złego może wyrządzić im kiepska pod względem jakości woda. Filtr Tapp 1s uzdatnia ją w dużym stopniu, oczyszcza i zmiękcza, dlatego jest bardziej przyjazna skórze. 

Dużą zaletą stosowania takiego filtra jest mniejsza ilość osadu i kamienia w kabinie, a także zlikwidowanie problemu białych smug spowodowanych dużą zawartością chloru oraz żółtego nalotu na dnie kabiny - efekt wysokiej zawartości żelaza. Dzięki temu będziemy rzadziej musieli ją myć i zaoszczędzimy w ten sposób nie tylko swój cenny czas, ale i pieniądze, które dotychczas wydawaliśmy na środki odkamieniające. Sama korzystam z niego od niedawna ale od razu zauważyłam, że nasza wanno - kabina prysznicowa jest dłużej czysta i błyszcząca. Woda po przefiltrowaniu jest zupełnie inna, pozytywnie wpływa to także na naszą skórę i włosy. Skóra jest dużo mniej ściągnięta, a włosy milsze w dotyku. Pewnie większą różnicę zauważę dopiero po dłuższym czasie, natomiast już teraz czuję, że woda ma lepszą jakość.


 

Czy zakup filtra Tapp 1s to duży wydatek?

Moim zdaniem Tapp 1s to wyjątkowo tani sposób na uzdatnianie wody. Producent na stronie sam umieścił informację odnośnie kosztów związanych z jego użytkowaniem. Jest to ok. 26/23 zł za każdy miesiąc.

 Jako matka i żona coraz większą uwagę skupiam na jakości stosowanych produktów, w tym również wody. Zależy mi na tym, aby delikatna skóra mojego dziecko była odpowiednio zadbana i wierzę, że długotrwałe stosowanie filtra się do tego przyczyni, ponieważ woda za jego sprawą stała się przyjemna w dotyku, nawet bez dodatku emolientu. Mam nadzieję, że za 5 miesięcy nadal będę z niego zadowolona :)


Gdzie można kupić taki filtr?

Polecam sklep: https://filtrynakran.pl, ale widziałam, że można zakupić również na stronach RTV Euro Agd, więc z dostępnością nie ma problemu.


https://filtrynakran.pl

Bo prawdziwa magia perfum tkwi w odpowiednio dopasowanych, wysokiej jakości olejkach zapachowych -  APARPERFUME.PL

Bo prawdziwa magia perfum tkwi w odpowiednio dopasowanych, wysokiej jakości olejkach zapachowych - APARPERFUME.PL


Dzień dobry Kochani!


Swojego bloga prowadzę już od ponad 5 lat, więc Ci, którzy regularnie tutaj zaglądają doskonale zdają sobie sprawę z tego jak bardzo lubię perfumy. Oczywiście z racji najczęściej dość mocno wygórowanych cen oryginalnych zapachów w drogeriach najczęściej korzystam z tańszych zamienników. Przed nami cała masa okazji, np. Dzień Kobiet w marcu, święto wszystkim mam w maju, dlatego postanowiłam podpowiedzieć Wam gdzie szukać pięknych, dobrej jakości zapachów za stosunkowo niską cenę. Mam już kilka sprawdzonych miejsc, jednak bardzo lubię poznawać nowe i właśnie moja ciekawość zaprowadziła mnie do sklepu internetowego z perfumami APAR, gdzie znalazłam dziesiątki odpowiedników popularnych zapachów. 
Dużym zaskoczeniem była dla nie nie tylko możliwość wyboru różnych pojemności buteleczek 20ml, 50ml i 100ml, ale również klasy podstawowej i premium, gdzie różnica tkwi w wyglądzie flakonu i ilości użytych olejków. Ich ceny wahają się od 14,90zł do 60 zł. W dodatku na stronie znalazłam podpowiedzi odnośnie tego jaki zapach na daną okoliczność/porę roku pasuje, co również pozytywnie mnie zaskoczyło. Z wielu względów byłam gotowa sprawdzić jakość oferowanych przez firmę zapachów i dzisiaj chcę się z Wami podzielić swoimi spostrzeżeniami.

 //PREMIUM//

Perfumy APAR to wyjątkowo trwałe zapachy, inspirowane wytworami znanych marek. Bez względu na typ flakonu, ich zapach jest naprawdę bardzo intensywny i trwały, co oczywiście świadczy tylko na ich korzyść. Jeśli chodzi o opakowania - tutaj nie zależało mi na aż tak bardzo na wyglądzie, bo w perfumach ważne są nuty zapachowe, które muszą mnie urzec, jednak muszę przyznać, że te z klasy premium wyglądają naprawdę ciekawie i elegancko. Mają też większe stężenie olejków zapachowych - 24%. Z kolei buteleczki z wersji podstawowej są proste, schludne i podobne do tych, z jakimi spotykałam się już wcześniej. Poziom zaperfumowania w ich przypadku jest nieco niższy i wynosi 20%.
 

 Jeśli chodzi o zapachy, to wybrałam takie, których oryginałów nigdy nie miałam okazji posiadać (ze względu na wysoką cenę lub trudną dostępność), a jedynie kojarzyłam je z drogerii, gdzie często z ciekawości je wącham/testuję. Pod względem perfum niestety jestem bardzo wybredna i trudno mi dogodzić, jednak udało mi się znaleźć coś w miarę przyjemnego dla mojego nosa :) Nie będę pisać które z perfum są lepsze, a które gorsze bo to kwestia gustu. Każdy ma swój. Mogę jednak powiedzieć, że są naprawdę wyjątkowo mocne. Łatwo dostrzec różnicę w stosunku do tych najtańszych na rynku, szczególnie w przypadku zapachów z grupy PREMIUM, które są świetne pod każdym względem! Kiedy spryskam się nimi rano, wieczorem, a nawet i drugiego dnia nadal czuję je na ubraniu. Fajne jest też to, że można kupić swoje ulubione zapachy w wersji mini, która zmieści się w każdej torebce. Dzięki temu można mieć je zawsze przy sobie.
 
  //STANDARD//
 
PS: A może macie ochotę się zabawić?
 
 Na stronie APAR Perfume znajdziecie fantastyczny quiz, który podpowie Wam jaki zapach do Was pasuje :) Może dzięki niemu odkryjecie siebie na nowo? :)
 
>>QUIZ<< 
 
 
Feromony z kolei znajdziecie tutaj:
 


 
 

 

 TAHE MAGIC - Zestaw regeneracyjny do włosów

TAHE MAGIC - Zestaw regeneracyjny do włosów

 

 
Witajcie!

Zima to szczególnie trudny okres dla włosów, które każdego dnia muszą się zmagać raz z zimnym i mokrym, a raz z suchym i ciepłym powietrzem. Warto więc nieco bardziej zadbać o ich bezpieczeństwo i wygląd. W końcu błyszczące, piękne pukle symbol kobiecości i wdzięku. Jako, że moje włosy ostatnio nie były w idealnym stanie i stały się sianowate, suche i matowe, postanowiłam im pomóc. Nabyłam zestaw 2 kosmetyków marki Tahe, które są stosowane w salonach fryzjerskich. Nie należą one może do najtańszych, ale w końcu żeby mieć efekty jak z salonu, trzeba postawić na wysoką jakość.
 

Na zestaw marki TAHE składa się z szamponu o poj. 300ml i maska w sprayu,125ml.


 
SZAMPON MAGIC BX Plus
 


Szampon do włosów suchych polecany również po zabiegu Botox. Działa oczyszczająco. Nawilża włosy i kontroluje puszenie. Jest pozbawiony siarczanów, parabenów, tiazoliny i jej pochodnych oraz soli.
Prezentowany kosmetyk ma postać przeźroczystej emulsji o delikatnym zapachu, która w kontakcie z wodą zamienia się w gęstą pianę. Jest wydajny i skuteczny.

DZIAŁANIE KOSMETYKU:  
  1. Idealnie odświeża i oczyszcza włosy, oraz skórę głowy
  2. Nawilża
  3. Otwiera łuski włosów i przygotowuje do przyjęcia składników maski/odżywki
  4. Wygładza 

Szampon do włosów przede wszystkim bardzo dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy nawet z cięższych olejków. Po jego użyciu są one świeże, nawilżone i przygotowane na przyjęcie kosmetyków typu odżywka, maska. Szampon ma dobry skład i jest bezpieczny dla włosów. Nie zauważyłam, aby w jakikolwiek sposób im szkodził.

 

MAGIC MASK Maska regenerująca w sprayu 

 

 
Maska w spray’u do włosów opiera się na połączeniu bogatych ekstraktów i składników naturalnych. Ma formę nieco gęściejszego, mlecznego spray-u, który nanosi się błyskawicznie na długość włosów, po czym trzeba je dobrze rozczesać w celu równomiernego rozprowadzenia. Na dodatek nie wymaga ona spłukiwania.

DZIAŁANIE KOSMETYKU:

 

  1. Odżywia
  2. Chroni przed ciepłem i promieniami UV
  3. Rozświetla
  4. Regeneruje
  5. Wygładza włosy
  6. Utrwala kolor
  7. Ułatwia stylizację
  8. Zmniejsza elektryzowanie
  9. Ułatwia rozczesywanie
 


  Zaletą produktu jest nie tylko łatwość stosowania, ale również fakt, iż działa niemal "od ręki" i nie przeciąża włosów. Kosmyki za jej sprawą stają się wygładzone, miękkie i łatwiej się rozczesują, a przy tym mają cudowny, perfumeryjny zapach jak z salonu, który niemal uzależnia. Z czasem wyglądają też zdrowiej, ponieważ maska nie tylko je upiększa, ale również regeneruje od środka. Dzięki temu stają się sprężyste i błyszczące. Dodatkowo są cały czas chronione przed czynnikami zewnętrznymi i UV.
Maski w spray-u używam niemal po każdym myciu głowy, ponieważ świetnie wpływa na jakość moich włosów i znacznie ułatwia ich rozczesywanie. Na sucho nakładam ją tylko wtedy, kiedy się elektryzują lub wymagają szybkiego ujarzmienia. 
 
 
Cała zaprezentowana seria kosmetyków marki TAHE od samego początku wzbudzała moją ogromną ciekawość. Dzięki ich obecności w mojej łazience i miesięcznej kuracji, moje włosy odżyły. Są bardziej nawilżone i mięciutkie, przy czym nie brakuje im też objętości.Wiem, że żaden kosmetyk nie naprawi włosów na wieki, jednak mimo wszystko bardzo je polubiłam i będę ich używać jeszcze długo, bo obecnie zaprezentowany zestaw to mój faworyt. Wam również szczerze go polecam! :)
 
 

www.fryzomania.pl


 


Plakat jako stylowa i nowoczesna alternatywa obrazu - DESENIO

Plakat jako stylowa i nowoczesna alternatywa obrazu - DESENIO


 

Plakaty wiszące na ścianach zawsze kojarzyły się z kartką wyrwaną z gazety, przedstawiającą jakąś znaną i lubianą osobę. Obecnie są one uważane za symbol nowoczesności. Za ich pomocą możemy ciekawie przyozdobić ściany w domu, oraz podkreślić jego  charakter. Zazwyczaj sięgamy po plakaty w czarnych ramkach, które są popularne w danym sezonie. Część osób jednak uważa, że taka galeria z plakatów może odzwierciedlać jego temperament, dlatego też decyduje się na coś uniwersalnego i nietuzinkowego. Bez względu na to w jaki sposób dokonujemy decyzji odnośnie wyboru grafik, najważniejsze to wybierać mądrze. W końcu podstawą jest wysoka jakość i trwałość plakatu, a nie tylko sam obrazek, który się na nim znajduje. Co więcej, taki plakat powinien pasować również do stylu konkretnego pomieszczenia. 

Zbiór tego typu produktów w sieci jest naprawdę ogromny, więc w zasadzie do każdego mieszkania można dopasować coś odpowiedniego. Wystarczy wiedzieć, gdzie szukać.


DLACZEGO WARTO KUPIĆ PLAKAT?

 

Plakaty to przede wszystkim rozwiązanie tanie i praktyczne. Przy ich wyborze warto skupić się na takich, które są drukowane na trwałym, odpornym na niszczenie papierze, ponieważ taka dekoracja będzie wyglądać dobrze przez długi czas. Pomięte, łatwe do rozerwania kartki nie są tym, czego warto szukać. 

Jeśli zaś chodzi o praktyczność - tutaj mam na myśli łatwość utrzymania plakatów w czystości, ponieważ zazwyczaj są one schowane w antyramach lub ramkach, które wystarczy przetrzeć wilgotną szmatką. Dużym atutem jest też możliwość szybkiej wymiany plakatu na inny, bez konieczności kupowania kolejnej ramki. Same plakaty nie są dużym wydatkiem, a dzięki temu możemy zmieniać zawartość ramki nawet co miesiąc, lub w każdej porze roku. Brzmi kusząco, prawda? 

 


 

 CZY PLAKAT NIE WYGLĄDA "TANIO" ?

 

Nie, ale tylko i wyłącznie pod warunkiem, że wybieramy produkty sprawdzone, polecane i mające dobrą jakość. Wydruki z drukarki na zwykłych kartkach A4 faktycznie mogą wyglądać tandetnie, a plastikowe ramki w 10 kolorach tęczy z brokatem i tysiącem zdobień umniejszą nawet najlepszy plakat. Warto więc zachować umiar i wybierać to, co polecają inni :)

 

JAK DOPASOWAĆ PLAKAT DO POMIESZCZENIA?

 

Najlepszym rozwiązaniem jest wyznaczenie kolorów przewodnich - maksymalnie 3, a później wyszukanie takich grafik, które mają ze sobą coś wspólnego, np. tematykę. Ja jednak zawsze wolę doradzić się profesjonalistów, dlatego korzystam tylko i wyłącznie ze sklepów posiadających przykładowe galerie/ połączenia plakatów. Moim faworytem pod tym względem jest zdecydowanie sklep DESENIO, gdzie można kupić piękne plakaty drukowane na trwałym, grubym papierze w przeróżnych formatach. Są tam również pasujące ramki.

 


  GDZIE POWIESIĆ PLAKAT?

 

Plakat w zasadzie można umieścić wszędzie tam, gdzie tylko mamy miejsce. Czy to nad łóżkiem, sofą czy komodą, a nawet na niej - najważniejsze, by zachować umiar. Tak więc jeśli na 2 lub 3 ścianach pomieszczenia mamy już zawieszone inne dekoracje to raczej powinniśmy sobie odpuścić wieszanie galerii z plakatów, no chyba, że w zastępstwie za poprzednie ozdobniki. Warto też kierować się ilością wolnej przestrzeni i wystrojem, jako panuje w danym pokoju. Najważniejsze, by wszystko ładnie do siebie pasowało. Od dawna to powtarzam i będę powtarzać: więcej nie zawsze znaczy lepiej :)

 


 


TUMBLEMAT - sklep z produktami nie tylko dla sportowców.

TUMBLEMAT - sklep z produktami nie tylko dla sportowców.


 
Witajcie Moi Drodzy!

Dzisiejszy post będzie nieco inny niż pozostałe, ponieważ poruszę w nim tematy związane z gimnastyką, a konkretnie przedmiotami które ułatwiają sportowcom treningi. Będą to powietrzne tory gimnastyczne "tumble track", które są oferowane przez międzynarodowy sklep internetowy TUMBLEMAT.
  Już w trakcie samego przeglądania aukcji powróciły do mnie wspomnienia z lat dzieciństwa kiedy uwielbiałam robić fikołki, gwiazdy i inne "akrobacje" w szkole, oraz na podwórku.Oczywiście wtedy nie było mowy o żadnych torach powietrznych, ani nawet matach do ćwiczeń. W mojej szkole były jedynie niewielkie materace, które w umiarkowany sposób łagodziły upadki. Czasy jednak się zmieniły, a technologia poszła mocno na przód, dlatego obecnie szkoły i inne placówki związane z gimnastyką posiadają dostęp do znacznie bezpieczniejszych i bardziej zaawansowanych gadżetów, przeznaczonych do tego typu zajęć.
 
Na stronie TUMBLEMAT znaleźć całe mnóstwo różnych rodzajów torów do akrobacji i ćwiczeń. Część z nich jest przeznaczona dla dzieciaków, kolejne dla cheerleaderek, a jeszcze inne specjalnie dla sporowców, którzy gimnastyką zajmują się zawodowo. Różnią się one między sobą wymiarami, jak i również wypełnieniem i oczywiście ceną, która jest adekwatna do jakości. Dmuchane tory do zabaw dla dzieci są znacznie mniej wytrzymałe od tych typowo gimnastycznych, które spotkamy m.in. na salach sportowych. Wiele z nich z racji tego, iż są nadmuchiwane, można bez obaw schować np. w plecaku, z kolei pozostałe - te typowo profesjonalne, posiada wypełnienie stałe które uniemożliwia ich przenoszenie z miejsca na miejsce.
 
 

 Small Air Tumble Track Trak Air Floor


Sell gray surface light mint side cheese gymnastics mat

 

Powietrzne tory oferowane przez sklep TUMBLEMAT wyglądają wyjątkowo solidnie i posiadają wiele pochlebnych opinii od zadowolonych klientów. Są wykonane z wysokiej jakości materiałów, a pracownicy sklepu zawsze służą pomocą i chętnie doradzają jaki tor wybrać w zależności od jego przeznaczenia. Dodatkowym atutem jest 2-letnia gwarancja na wszystkie towary, oraz możliwość wybrania koloru i dodania loga firmowego na produktach. Myślę, że już samo to mocno zachęca do zrobienia w tym miejscu zakupów. Osobiście nie potrzebuję takich gadżetów, ale myślę, że gdybym miała małego akrobatę w domu to pewnie zdecydowałabym się na taką matę. W końcu bezpieczeństwo i wygoda to podstawa!

A Wy co sądzicie o sklepie z tego typu asortymentem? Myślicie, że takie tory powietrzne mogą być przydatne? Dajcie znać jakie jest Wasze zdanie na ten temat w komentarzu.
 
Pozdrawiam.

 

 Więcej informacji na temat torów powietrznych znajdziecie pod tym linkiem:


 

Copyright © 2014 BLOG TESTERSKI , Blogger