Skuteczne sposoby na "talię osy" - krótki poradnik


Witajcie Kochani!

Z powodu epidemii i nakazu siedzenia w domach cała masa kobiet ruszyła do swoich kuchni w celu przygotowywania słodkich i słonych pyszności. Niestety... taki brak zajęć i ruchu prowadzi tylko do wzrostu problemów z nadwagą i powstania nieestetycznej oponki na brzuchu, która latem nie będzie mile widziana. Z tego względu warto już teraz zacząć myśleć o cieplejszych dniach i zastanowić się nad swoimi przyzwyczajeniami. W końcu siedzenie w domu nie musi oznaczać całkowitej bierności i ciągłego zaglądania do lodówki. Można ten czas wykorzystać mądrze - na czytanie, pogłębianie wiedzy, oraz, oczywiście, ćwiczenia. Bo nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z tego, iż płaski brzuch i wymarzone wcięcie w talii nie zrobią się same. Aby uzyskać smukłą sylwetkę potrzeba czasu, ćwiczeń i pewnych ograniczeń żywieniowych.

Kluczem do sukcesu jest obliczenie swojego dziennego zapotrzebowania na kcal. Służą temu przeróżne kalkulatory, które można znaleźć na internecie. Jednym z lepszych jakie znam jest ten dostępny na stronie Fabryki Siły. Podaje on dosyć realne liczby. Jeśli więc zależy nam na zrzuceniu kilku kilogramów, powinniśmy nieco zmniejszyć podaż kalorii i zacząć regularnie ćwiczyć. Dla uzyskania szybkich efektów najlepiej jest wybierać ćwiczenia typu interwały i tabaty (około 3-4 razy w tygodniu), oraz dołączyć do tego krótsze programy ABS na brzuch. Bardzo dobre rezultaty uzyskamy, kiedy do treningów na mięśnie brzucha dołożymy niewielkie ciężarki. Dzięki nim efekty pojawią się znacznie szybciej. Warto też urozmaicać sobie ćwiczenia i nie wykonywać za każdym razem tego samego treningu, tylko korzystać z różnych, które są dostępne m.in. na Youtube. Jest ich całe mnóstwo. Osobiście polecam kanały Moniki Kołakowskiej, oraz Agaty Zając. Te panie zdecydowanie wiedzą jak zawalczyć o piękne ciało, a ich filmy są różnorodne i nie ma w nich nudy.

 Wyzwanie typu PLANK to też świetny pomocnik w walce o lepszą sylwetkę. Dodam jednak, że wspaniałe efekty można również uzyskać dzięki hula hop. Regularnie stosowane tego przyrządu potrafi przepięknie podkreślić mięśnie w talii, a tym samym ją wysmuklić. Jego koszt nie jest duży, a naprawdę daje ostro popalić. Szczególnie takie z dodatkowym obciążeniem.


Biorąc pod uwagę dietę i produkty które spożywamy, swoją uwagę powinniśmy skupić nie tylko na wielkości i kaloryczności posiłków, ale także na ich regularnych godzinach i zawartości odpowiednich składników. W diecie na piękny, płaski brzuch jest dużo warzyw, błonnika i wody - ok. 2-3 litry dziennie. Nie wolno natomiast jeść fast foodów, smażonych potraw, przetworów z białej mąki, a także rzeczy z dużą ilością cukrów prostych. Najlepiej więc samemu przyrządzać wszystko to, co chce się zjeść w ciągu dnia. Gotowce potrafią być niesamowicie kaloryczne i niezdrowe, a ich składy mają dziesiątki pozycji. Zdrowa kuchnia jest prosta, szybka i smaczna. Nie myślcie sobie, że dieta zawsze jest równoznaczna z kiepskim smakiem i nudą. Jeśli sięgniemy po dużą ilość przypraw i ziół, każdy posiłek nabierze wyjątkowego charakteru. Wystarczy odrobina wyobraźni, a nasze talerze będą wyglądać jak prawdziwe dzieła sztuki :)


3 komentarze:

  1. Dobrze zbilansowana dieta + ćwiczenia i będą efekty 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama walczę o ładną sylwetkę, więc dziękuję za ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama przyrządzam potrawy,prosta kuchnia jest zdrowa i pyszna, gotowcom mówię stanowcze NIE!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie.

Copyright © 2014 BLOG TESTERSKI , Blogger